Wsparcie klienta

W WebDisk Cloud Computing kładziemy szczególny nacisk na wsparcie naszych klientów. Oprócz standardowego wsparcia, oferowanego w pakiecie z usługami chmurowymi, przygotowaliśmy wsparcie na poziomie produkcyjnym. Jest to wsparcie płatne, ale daje naszym klientom dostęp bezpośredni do inżyniera wsparcia, dedykowany kanał komunikacji, gwarantowane czasy reakcji oraz przede wszystkim, pomoc i wsparcie na każdym etapie migracji do chmury. Zdajemy sobie sprawę, że osamotniony klient, postawiony wobec nowej technologii, może się szybko zniechęcić do chmury publicznej. Chcemy tego uniknąć, dlatego oferujemy wsparcie i pomoc na każdym etapie, przygotowania do migracji, migracji oraz późniejszego działania w naszej chmurze publicznej.

Każdy klient, który rozważa migrację do chmury publicznej, otrzyma od nas dokładne informacje z czym jest to związane. Dodatkowo, dla zainteresowanych, istnieje możliwość uzyskania dostępu do konta demo. Gdzie wszystko można sprawdzić samemu, jednocześnie jeśli pojawią się pytania, możliwe jest spotkanie z nami i omówienie wszystkich wątpliwości.

Cloud Managemen Portal (CMP) za pomocą którego klient obsługuje naszą chmurę publiczną posiada bardzo przyjazny interfejs oraz wbudowaną obsługę zgłoszeń serwisowych. Każdy klient, nawet ten, który pozostanie przy wsparciu na standardowym poziomie, zostanie sprawnie i szybko obsłużony. Nasz zespół czuwa nad infrastrukturą 24h/dobę i błyskawicznie reaguje na zgłaszane incydenty.

Oferujemy też osobny portal dla zgłoszeń serwisowych dla klientów działających w modelu SaaS, czyli uruchamiających usługi np. NextCloud oraz inne nie wymagające interfejsu CMP. Ta droga dostępna jest dla zarejestrowanych klientów ze wsparciem standardowym.

Zachęcamy do kontaktu z zespołem WebDisk, odpowiemy na wszystkie pytania.

Related Post

Scroll to Top