Jak możemy pomóc?
Wsparcie w WebDisk
W WebDisk Cloud Computing kładziemy szczególny nacisk na wsparcie naszych klientów. Oprócz standardowego wsparcia, oferowanego w pakiecie z usługami chmurowymi, przygotowaliśmy wsparcie na poziomie produkcyjnym. Jest to wsparcie płatne, ale daje naszym klientom dostęp bezpośredni do inżyniera wsparcia, dedykowany kanał komunikacji, gwarantowane czasy reakcji oraz przede wszystkim, pomoc i wsparcie na każdym etapie migracji do chmury. Zdajemy sobie sprawę, że osamotniony klient, postawiony wobec nowej technologii, może się szybko zniechęcić do chmury publicznej. Chcemy tego uniknąć, dlatego oferujemy wsparcie i pomoc na każdym etapie, przygotowania do migracji, migracji oraz późniejszego działania w naszej chmurze publicznej.
Formalności i rozliczenia
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących rozliczeń, faktur, cesji usług, zmiany danych abonenta lub innych kwestii formalnych prosimy o kontakt pod poniższym adresem e-mail.
Wsparcie dla
zarejestrowanego klienta
Zgłoś problem
Wyślij zgłoszenie techniczne
* – Pola Wymagane
Artykuły i wiedza
Vendor lock – Uzależnienie od dostawcy w chmurze publicznej
Vendor lock – Uzależnienie od dostawcy w chmurze publicznej October 11, 2024 Uzależnienie od...
Wsparcie klienta
Wsparcie klienta October 9, 2024 W WebDisk Cloud Computing kładziemy szczególny nacisk na wsparcie...