Jak możemy pomóc?

Wsparcie w WebDisk

4. Discussion

W WebDisk Cloud Computing kładziemy szczególny nacisk na wsparcie naszych klientów. Oprócz standardowego wsparcia, oferowanego w pakiecie z usługami chmurowymi, przygotowaliśmy wsparcie na poziomie produkcyjnym. Jest to wsparcie płatne, ale daje naszym klientom dostęp bezpośredni do inżyniera wsparcia, dedykowany kanał komunikacji, gwarantowane czasy reakcji oraz przede wszystkim, pomoc i wsparcie na każdym etapie migracji do chmury. Zdajemy sobie sprawę, że osamotniony klient, postawiony wobec nowej technologii, może się szybko zniechęcić do chmury publicznej. Chcemy tego uniknąć, dlatego oferujemy wsparcie i pomoc na każdym etapie, przygotowania do migracji, migracji oraz późniejszego działania w naszej chmurze publicznej.

4. Bill

Formalności i rozliczenia

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących rozliczeń, faktur, cesji usług, zmiany danych abonenta lub innych kwestii formalnych prosimy o kontakt pod poniższym adresem e-mail.

office@webdisk.io
11. Video Call

Wsparcie dla
zarejestrowanego klienta

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących rozliczeń, faktur, cesji usług, zmiany danych abonenta lub innych kwestii formalnych prosimy o kontakt pod poniższym adresem e-mail.
Pon-Nied: 09:00 do 20:00

Zgłoś problem

3. Email

Wyślij zgłoszenie techniczne

* – Pola Wymagane

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.

Artykuły i wiedza

Wsparcie klienta

Wsparcie klienta October 9, 2024 W WebDisk Cloud Computing kładziemy szczególny nacisk na wsparcie...

Scroll to Top