Jak możemy pomóc?

Wsparcie w WebDisk

4. Discussion

W WebDisk Cloud Computing kładziemy szczególny nacisk na wsparcie naszych klientów. Oprócz standardowego wsparcia, oferowanego w pakiecie z usługami chmurowymi, przygotowaliśmy wsparcie na poziomie produkcyjnym. Jest to wsparcie płatne, ale daje naszym klientom dostęp bezpośredni do inżyniera wsparcia, dedykowany kanał komunikacji, gwarantowane czasy reakcji oraz przede wszystkim, pomoc i wsparcie na każdym etapie migracji do chmury. Zdajemy sobie sprawę, że osamotniony klient, postawiony wobec nowej technologii, może się szybko zniechęcić do chmury publicznej. Chcemy tego uniknąć, dlatego oferujemy wsparcie i pomoc na każdym etapie, przygotowania do migracji, migracji oraz późniejszego działania w naszej chmurze publicznej.

Zalecany do realizacji eksperymentów lub testów Zalecany w przypadku niekrytycznych środowisk produkcyjnych Zalecany w przypadku krytycznych środowisk produkcyjnych z wymaganiami biznesowymi
Funkcje / Poziom wsparcia Standard Premium Enterprise
Dostępność wsparcia 24/7 poprzez system zgłoszeń I telefonicznie w godzinach pracy 24/7 poprzez system zgłoszeń i telefonicznie w godzinach pracy 24/7 poprzez system zgłoszeń i dedykowaną infolinię
Czas odpowiedzi Do 12 godzin roboczych Do 8 godzin roboczych Do 2 godzin roboczych
Zakres wsparcia Podstawowa pomoc techniczna, dokumentacja online, baza wiedzy Rozszerzona pomoc techniczna, doradztwo w zakresie optymalizacji usług, priorytetowe traktowanie zgłoszeń Kompleksowe wsparcie techniczne, dedykowany opiekun klienta, indywidualne konsultacje, wsparcie w planowaniu i wdrażaniu projektów
Monitorowanie usług - Proaktywne monitorowanie Proaktywne monitorowanie z natychmiastowym powiadamianiem
Kopie zapasowe Cotygodniowe kopie zapasowe Codzienne kopie zapasowe z 7-dniowym przechowywaniem Codzienne kopie zapasowe z 30-dniowym przechowywaniem i możliwością przywracania na żądanie
Przeglądy techniczne - Kwartalne przeglądy techniczne Miesięczne przeglądy techniczne i konsultacje strategiczne
Kontakt w przypadku awarii Nielimitowany poprzez system zgłoszeń I telefonicznie w godzinach pracy Nielimitowany poprzez system zgłoszeń I telefonicznie w godzinach pracy Nielimitowany poprzez dedykowaną infolinię 24/7
4. Bill

Formalności i rozliczenia

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących rozliczeń, faktur, cesji usług, zmiany danych abonenta lub innych kwestii formalnych prosimy o kontakt pod poniższym adresem e-mail.

office@webdisk.io
11. Video Call

Wsparcie dla
zarejestrowanego klienta

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących rozliczeń, faktur, cesji usług, zmiany danych abonenta lub innych kwestii formalnych prosimy o kontakt pod poniższym adresem e-mail.
Pon-Nied: 09:00 do 20:00

Zgłoś problem

3. Email

Wyślij zgłoszenie techniczne

* – Pola Wymagane

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.

Artykuły i wiedza

Wsparcie WebDisk

Home Wsparcie WebDisk 2025-03-18 Wsparcie StandardWsparcie Standard to podstawowy poziom usług, dla naszych klientów...

Scroll to Top
Otwórz czat
Cześć, z tej strony specjalista WebDisk. W czym możemy pomóc? Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.